24 juni - Reisverslag uit Guayama, Puerto Rico van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu 24 juni - Reisverslag uit Guayama, Puerto Rico van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu

24 juni

Door: Anja en Jos

Blijf op de hoogte en volg Anja en Jos

24 Juni 2017 | Puerto Rico, Guayama

Eindelijk allebei een hele nacht doorgeslapen, en vanochtend weer vroeg op de fiets. Nou dat ging niet zo soepel, mijn benen wilden de trappers niet rond duwen. Spierpijn na 14 dagen fietsen!! Ook Jos had er moeite mee vandaag en we zijn tot de conclusie gekomen dat we gisteren te lang in het zwembad hebben gedobberd. We zijn recht van de fiets in het zwembad gedoken om af te koelen, na enige tijd had ik het zelfs koud.
Maar goed we hoefden maar 60 km naar Thusis, een heel stuk vlak dus effe doorbijten. Een heel mooi stuk met mooie natuur en lieve mensen, als we stil stonden om te kijken waar we naar toe moesten werd er meteen gevraagd of men kon helpen. Op een gegeven moment stopt er een oudere man om te vragen of hij ons kon helpen, wij aangegeven dat we naar Thusis moesten. O zei hij ik wijs jullie wel een end op weg. Heeft een kilometer of 6 voor ons gefietst om ons de juiste richting te wijzen. Moet wel een mooi gezicht geweest zijn een oudere man op zijn elektrische fiets met twee mountainbikers achter hem aan.
Maar om 13.00 uur waren we in Thusis, we hadden besloten de Splugenpas niet op te gaan. Dit is voor Jos niet te doen te doen met de aanhanger( al die stoelen en bedden die er in zitten