27 juni - Reisverslag uit Guayama, Puerto Rico van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu 27 juni - Reisverslag uit Guayama, Puerto Rico van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu

27 juni

Door: Anja en Jos

Blijf op de hoogte en volg Anja en Jos

27 Juni 2017 | Puerto Rico, Guayama

Gisterenavond rond de klok van 22.00 uur in bed en geslapen tot 7.00 uur, ongekend voor ons. Dat fietsen doet je nachtrust in ieder geval goed ha ha..
Vanochtend na een ontbijtje in het hotel in de regen weg gefietst. Gisterenavond de route bekeken en mijn voorstel om terug te fietsen naar het dorp enkele kilometers terug werd door Jos langs hem neergelegd. Hij houd niet van terug fietsen. Vertrouwde meer op een Italiaanse die ons de weg wees naar Ghisala. Waar Jos dan geen rekening mee houd is dat die Italianen het fietsen niet kennen en met de auto overal naar toe gaan. Wat als gevolg heeft dat we 10 km omgefietst hebben in de regen, Jos behoorlijk chagrijnig

• 28 Juni 2017 - 19:36

Mat En Brigitte :

hallo eenzame fietsers die kromgebogen tegen de wind in uiteindelijk in Italie beland zijn.
    Met mooie en soms iets minder mooie momenten al een hele rit achter de boeg.
    Wanneer denken jullie het einddoel Rome bereikt te hebben?
    Wij zijn straks heel benieuwd naar alle mooie verhalen die jullie vast zullen hebben.
    De keren dat het iets minder is geweest door chagrijn zijn zo vergeten.
    Geniet van jullie avontuur en ik vind het heel knap hoor