3 juli - Reisverslag uit Vieques, Puerto Rico van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu 3 juli - Reisverslag uit Vieques, Puerto Rico van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu

3 juli

Door: Anja en jos

Blijf op de hoogte en volg Anja en Jos

03 Juli 2017 | Puerto Rico, Vieques

Wat was het heerlijk in ons appartementje, hebben samen nog lekker op ons terras een wijntje gedronken waarna weer heerlijk geslapen.
Voor ons ontbijtje moesten we in het dorp zijn waar we gisteren de man ontmoette die gebeld had voor de B&B. Daar aangekomen weten ze van niets, het ontbijtje moesten we gewoon betalen. In het Engelse proberen uit te leggen maar dat snappen die Italianen dus echt niet, tot Jos op het idee kwam om het visite kaartje te laten zien. "Ooo Francisco hè is me friend ofcourse" nou toen konden we kiezen wat we wilden.
Vandaag voor een vlakkere route gekozen gezien de klimpartij van gisteren, en ook hier zaten de nodige kleine korte steile klimmetjes met steile afdalingen met haarspeld bochten in. De omgeving was niet zo imposant dan gisteren maar zeker de moeite waard. Ook gekozen voor een fietspad van ruim 20 km, en een fietspad in Italië is dus echt geen geasfalteerd weggetje! Nee een grindpad of eigenlijk meer een karrenspoor. Op een gegeven moment staat er een bulldozer midden op de fietspad, niemand erin wij erlangs door het gras bleek daarachter het hele pad geschraapt te zijn, dat fietste iets meer comfortabel Jos was bang dat ze ook ergens aan het asfalteren zouden zijn, en ja in de verte zagen we weer zo' n groot gevaarte op het pad staan