5 juli - Reisverslag uit Vieques, Puerto Rico van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu 5 juli - Reisverslag uit Vieques, Puerto Rico van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu

5 juli

Door: Anja en jos

Blijf op de hoogte en volg Anja en Jos

05 Juli 2017 | Puerto Rico, Vieques

Nou we hebben een heerlijk ontbijtje gehad, met ham en kaas en yoghurt. De taart en koekjes hebben we mooi laten liggen. Na ons bezoek aan de stad die stervende onze tocht hervat. Nou we kunnen jullie vertellen dit was de meets verschrikkelijke dag van onze vakantie. We hadden een langereroute gekozen omdat de korte route erg steile klimmetjes bevatte. Stijging van 15 %, wat er niet beschreven stond dat de lange route een constante stijging was met ook klimmetjes van 10 tot 12%!!! Elke bocht dacht ik weer nu houdt het op, maar nee het gaat gewoon door. En bij elk dorp waar we doorheen moesten kwam er eerst een steile afdaling, met erg slecht wegdek waarna jullie begrijpen het al een erg steile klim volgde