Dag 6 - Reisverslag uit Faulquemont, Frankrijk van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Faulquemont, Frankrijk van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Anja en jos

Blijf op de hoogte en volg Anja en Jos

13 Juni 2017 | Frankrijk, Faulquemont

Na een nacht met erg weinig slaap ( voor mij althans) in ons tentje en een ontbijtje aan de moezel, een gesprekje vroeg in de ochtend met een man die al 23 jaar vanuit verschillende landen de route naar Santiago de Compostela aan het wandelen is, onderweg zijn kost verdiende met het plukken van druiven en Zo meer. Gestart en meteen verkeerd gefietst dit al snel in de gaten maar de toon is gezet. Het was een dag en een route die niet echt spectaculair was. Alhoewel Jos voelt echt wel zijn benen, het trekken van de bobyak is erg zwaar, zal dit op deze manier niemand aanraden. Zoals hij dit mooi verwoorde aan een voorbijganger, zij heeft alleen haar beaty case mee te sjouwen ik de woning. Maar vanavond heerlijk bij een Italiaan gegeten, Jos slaapt nu al terwijl ik jullie op de hoogte houdt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Faulquemont

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2017

7 juli

06 Juli 2017

6 juli

05 Juli 2017

5 juli

05 Juli 2017

4 juli

03 Juli 2017

3 juli
Anja en Jos

Actief sinds 05 Juni 2017
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 10862

Voorgaande reizen:

05 Juni 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: