1 juli - Reisverslag uit Vieques, Puerto Rico van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu 1 juli - Reisverslag uit Vieques, Puerto Rico van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu

1 juli

Door: Anja en jos

Blijf op de hoogte en volg Anja en Jos

01 Juli 2017 | Puerto Rico, Vieques

Afgelopen nacht weer in een tentje geslapen, en ik moet zeggen als een roosje. Het blijkt dat we het ritme samen wel te pakken hebben, werken volgens een vast schema. Ik pak alles in de tent in, zoals luchtbedden en slaapzakken terwijl Jos doucht. Als hij klaar is ga ik richting douches en pakt Jos de rest in. Zo kunnen we vlot wegfietsen. Vandaag eerst een lekker ontbijtje, een echt toscaans stukje brood met picorini kaas en ham met een heerlijk kopje koffie. Nou hier konden we mee starten. En het was een mooie tocht met schitterende uitzichten, en waar heb je die jawel boven op de berg. Veel moeten klimmen en dalen maar zeker weer de moeite waard. Het was een pittige dag met korte maar erg steile klimmetjes. Wat ook een leuk detail is, we zijn aan ons derde route boekje begonnen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Puerto Rico, Vieques

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2017

7 juli

06 Juli 2017

6 juli

05 Juli 2017

5 juli

05 Juli 2017

4 juli

03 Juli 2017

3 juli
Anja en Jos

Actief sinds 05 Juni 2017
Verslag gelezen: 848
Totaal aantal bezoekers 10843

Voorgaande reizen:

05 Juni 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: