Dag 2 fietstocht Rome - Reisverslag uit Bergheim, Duitsland van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu Dag 2 fietstocht Rome - Reisverslag uit Bergheim, Duitsland van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu

Dag 2 fietstocht Rome

Door: Anja en jos

Blijf op de hoogte en volg Anja en Jos

09 Juni 2017 | Duitsland, Bergheim

Nou in ieder geval heerlijk geslapen, een heerlijk ontbijtje en een hele hoop regen. We hebben gewacht tot 11.30 uur dachten dat het toen wat minder werd. Maar nee hoor nog geen kilometer verder begon het weer. Dat was nog niet de ergste frustratie van deze dag, die mooie nieuwe Garmin die we nog op de valreep hebben gekocht! Nou die laat ons mooi in de steek, stuurt ons elke keer de verkeerde kant op, richting huis. De route staat erop maar neemt de verkeerde kant op. 3 maal een meneer van de Garmin aan de telefoon gehad, nee mw dat kunt u alleen op u pc aanpassen. Grrrr...... maar goed, een terrasje verder. Aan de jongeman gevraagd of we daar een pc tot onze beschikking konden krijgen, en ja dta kon op mijn hotspot want hij had niet voldoende mb op zijn telefoon. Een uur verder, nog geen streep verderhebben we het opgegeven en hebben we een nieuwe Garmin ha ha gekocht. Deze op mijn stuur laten zetten en nu ben ik officieel navigator. Dus al met al niet veel kilometers, wel schitterende uitzichten, gruwelijke klimpartijen met heerlijke afdalingen.
Ons diner hebben we vanavond bij de Lidl gekocht, was overigens heerlijk waarna we op zoek moesten naar een slaapplaats. Net voor een hele steile klim zagen we een bordje camping, meteen afgedraaid en daar zitten we nu. Heerlijk aan een beekje, onze buren zijn ook onderweg naar Rome. Een dag met toch zeker een lach, mijn billen doen nog steeds geen zeer..