Dag 5 - Reisverslag uit Drolshagen, Duitsland van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Drolshagen, Duitsland van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Anja en Jos

Blijf op de hoogte en volg Anja en Jos

12 Juni 2017 | Duitsland, Drolshagen

Afgelopen nacht in een heerlijk bedje geslapen, waarna we na een een lekker ontbijtje weer op pad gingen. We kwamen eerst door een veld klaprozen die ons na wuifden, want ja het waaide vandaag nog harder dan afgelopen dagen. En wat denk je heel de dag de wind weer vol op de kop. Gelukkig wel met een warm zonnetje. We hadden vandaag ervoor gekozen om vlak te rijden, een piste cyclebal langs de rivieren. Eerst langs de oure, de suhre en daarna langs de moezel, kwamen nog door Nittel waar Harrie een appartementen had. Heb hier toen de route naar Schengen ook al gefietst. Maar goed met veel tegenwind maar wel vlak weer een overnachtingsplek gevonden op een camping in Frankrijk. Op dit moment de jeugd van het dorp aan het basketballen, maar hoop dat ze zo ook naar bed moeten