Dag 9 - Reisverslag uit Ville Franche, Haïti van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Ville Franche, Haïti van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Anja en jos

Blijf op de hoogte en volg Anja en Jos

16 Juni 2017 | Haïti, Ville Franche

Vanochtend een echt Frans ontbijtje in de tuin van bed and breakfast. Met echt bedoel ik dan een klein broodje en een paar crackers, geen ontbijt voor 2 personen die de hele dag fietsen. Maar de madam was erg gastvrij en we hebben weer heerlijk geslapen.
We zijn weer rond 9 uur gestart aan de een na laatste etappe. We hebben besloten om er geen 100 te doen vandaag. Het was wel lekker weer om te fietsen, de wind eens een keer in de rug tenminste het eerste gedeelte. Ook de hele route zo ongeveer vlak wat wel prettig was. Rustig door de wijngaarden gefietst en in Turkheim bij het Politie bureau geluncht. Een lekker stokbroodje met brie. Een schitterend stadje wat echt de moeite waard was. Rond 14.00 uur kwamen we in rouffach aan waar we op een terras een heerlijk pilsje hebben gepakt. Samen even gekeken waar we de nacht door zouden brengen, op de camping of een chambre d' hotes. Maar de beslissing werd voor ons genomen de kamers waren vol. Even wat boodschappen gedaan en Jos gaat nu een lekkere koolhydraatrijke pasta voor ons maken. Straks weer lekker vroeg in ons tentje om morgen de laatste etappe van het eerste boekje te fietsen.