23 juni - Reisverslag uit Guayama, Puerto Rico van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu 23 juni - Reisverslag uit Guayama, Puerto Rico van Anja en Jos Ven - WaarBenJij.nu

23 juni

Door: Anja en jos

Blijf op de hoogte en volg Anja en Jos

23 Juni 2017 | Puerto Rico, Guayama

Afgelopen nacht beiden geen oog dichtgedaan. Het was zo benauwd, koelde niet af. Hierdoor wel vroeg op pad rond 7.45 uur fietsten we weg. Een vlakke etappe, langs onze eigen Rijn. Bijna bij de oorsprong geweest, is hier ook een heftige rivier moet ik zeggen.
Gisterenavond onze etappe voorbereid, gelezen dat er een onverharde pad langs het kanaal was waar je goed kon fietsen, maar dat je ook via een asfaltweg kon fietsen. Je kunt meerdere varianten kiezen. Nou dat hebben we geweten, de onverharde pad was gewoon een Los grindpad wat veel door tractoren gebruikt werd dus dat spoor hobbelde ook nog behoorlijk erbij. Volgens Jos was het een ... pad!! We hebben altijd volgens het boekje gereden, maar ook vandaag hebben welvoorzien een variant gekozen door een natuurpark, wat schitterende natuur zou laten zien. We hadden besloten deze ook maar te nemen. Deze route was wel iets langer maar goed we wilden ook wat zien. Nou wat hebben we gezien een grindfietspad van een kilometer of 5 door een bos zoals wij ze thuis ook hebben, ook dat nog!!